TERMENI ȘI CONDIȚII
INTRODUCERE
Mulțumim pentru interesul acordat organizației noastre, precum și serviciilor și produselor pe care echipa noastră le oferă prin intermediul acestui site.
Prezentul document, împreună cu toate anexele acestuia (Politica de confidențialitate – GDPR, Politica de utilizare a modulelor cookie), reprezintă condițiile de utilizare a site-ului www.ccimm.ro, precum și condițiile de plasare a comenzilor prin intermediul acestuia, inclusiv condițiile de furnizare/livrare a serviciilor/produselor noastre și/sau de renunțare/returnare. Pentru a înțelege condițiile de utilizare a site-ului nostru, modul în care puteți accesa informațiile și serviciile oferite de noi, respectiv pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a vă înscrie pe site sau a face o comandă, vă rugăm să citiți cu atenție toate informațiile furnizare în aceste documente.
Prin navigarea și utilizarea site-ului nostru, sau prin plasarea unei comenzi, sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, aceasta reprezentând acceptarea acestor Termeni și Condiții, împreună cu toate documentele și politicile noastre (Politica de confidențialitate – G.D.P.R., Politica de utilizare a modulelor cookie). Aceste documente reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și organizația noastră. Astfel, vă rugăm să citiți și toate anexele acestui document, respectiv Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul. În condițiile în care aveți întrebări sau nelămuriri, nu ezitați să ne contactați.
PRECIZĂRI CADRU
Caracterul obligatoriu: Prezentul contract, precum și toate politicile la care acesta face referire (Politica de confidențialitate – G.D.P.R., Politica privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dumneavoastră, iar prin navigarea pe site-ul nostru, înscrierea pe site sau prin plasarea unei comenzi, sunteți de acord cu toate prevederile menționate în documentele de mai sus și vă luați angajamentul de a respecta prezentele prevederi și politicile indicate.
Modificările și actualizările: Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă Termenii și Condițiile prezentate. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii ce sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru, veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor. Nu putem garanta faptul că toate produsele ce au fost incluse la un moment dat pe site, vor fi și disponibile în orice moment. Ne rezervăm, astfel dreptul de a înceta și/sau suspenda în orice moment comercializarea/furnizarea unui produs/serviciu, precum și introducerea de noi produse/servicii.
Contact: Pentru orice întrebări, completări sau nelămuriri, ne puteți contacta la adresa de e-mail: cci_mm@ccimm.ro, sau la numărul de telefon 0262221510, urmând ca echipa noastră să vă răspundă în cel mai scurt timp.
DESPRE NOI!
Noi suntem Camera de Comerț și Industrie Maramureș (CCI Maramureș), suntem o organizație autonomă, neguvernamentală, de utilitate publică, apolitică, fără scop patrimonial, non profit, cu personalitate juridică, instituită pentru a reprezenta, apăra și susține interesele membrilor săi și ale comunității de afaceri, în raport cu autoritățile publice și cu organismele din țară și din străinătate. Camera a fost înființată la data de 18.09.1990 și a dobândit personalitate juridică la data recunoașterii înființării ei, prin Hotărârea de Guvern nr. 799 din 1990.
Camera de Comerț și Industrie Maramureș funcționează în baza Legii nr. 335 din 2007 cu modificările și completările ulterioare.
Site-ul www.ccimm.ro este deținut și operat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș, cu sediul în mun. Baia Mare, bd. Unirii, nr. 16, jud. Maramureș, CUI RO4423143, iar prin intermediul acestuia, furnizăm următoarele servicii: cursuri de formare profesională pentru adulți, seminarii și webinarii pe diferite problematici, târguri și expoziții, înființări, modificări, vânzări, suspendări și radieri de firme, înscrieri în RNPM, Certificare de origine.
ELIGIBILITATE
În vederea plasării unei comenzi pe site-ul nostru, este necesar să îndepliniți cumulativ, condițiile următoare: să aveți peste 18 ani și capacitate deplină de exercițiu, să fiți de acord cu prevederile prezentului Contract și să ne furnizați informații despre identitatea dumneavoastră/ a societății dumneavoastră și de contact: reale, complete și actualizate.
REGULI PRIVIND UTILIZAREA SITE-ULUI
Prin accesarea, navigarea, vizitarea, plasarea unei comenzi sau desfășurarea oricărei alte activități pe site-ul nostru, vă obligați să respectați următoarele condiții:
- Veți folosi acest site exclusiv pentru efectuarea comenzilor legitime sau pentru informare.
- Nu veți efectua nicio comandă falsă sau frauduloasă, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a anula comanda și de a informa autoritățile competente sau a ne adresa instanței pentru recuperarea oricăror eventuale prejudicii.
- Veți da dovadă de bună-credință, furnizând doar informații reale, exacte, complete și actualizate.
- Veți respecta drepturile de proprietate intelectuală cu privire la orice element regăsit pe acest site.
- Nu veți desfășura niciun fel de acțiune care ar putea aduce orice fel de prejudiciu site-ului nostru, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a ne adresa instanței pentru recuperarea oricăror eventuale prejudicii.
În cazul nerespectării condițiilor de mai sus, ne rezervăm dreptul de a bloca accesul oricărui utilizator care încalcă aceste reguli, de a anula comenzile, de a sesiza autoritățile competente pentru tragerea la răspundere administrativă și/sau penală a oricăror fapte antisociale și de a ne adresa instanței de judecată pentru recuperarea în integralitate a oricăror prejudicii cauzate, prezente sau viitoare, inclusiv beneficiile nerealizate și cheltuielile de judecată.
Accesul si utilizarea site-ului sunt gratuite și au scopul de a veni în ajutorul utilizatorilor pentru a găsi informațiile necesare în cel mai ușor și rapid mod posibil, conform cerințelor fiecăruia. Puteți copia si tipări conținutul site-ului pentru folosința dumneavoastră personala, fără intenții comerciale. În orice alte situații, conținutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat sau exploatat fără consimțământul explicit al reprezentanților site-ului.
NEANGAJAREA RĂSPUNDERII
Conținutul informațiilor se refera la descrierea într-un anumit grad de detaliere a activităților, produselor si serviciilor CCI Maramureș. CCI Maramureș nu va acorda nici o garanție referitoare la:
– evitarea utilizării anevoioase sau întreruperii în utilizare a site-ului;
– neafectarea în sens negativ a altor sisteme prin utilizarea site-ului;
– inexistenta pe site-ul pus la dispoziție a virușilor sau alte componente care ar putea dauna utilizatorilor.
Astfel, CCI Maramureș nu poate fi responsabila pentru nici un fel de daune directe sau indirecte produse prin utilizarea site-ului sau.
LEGĂTURA CU ALTE SITE-URI
Prezentul site poate conține legături sau trimiteri către alte site-uri considerate de CCI Maramureș utile în legătura cu conținutul site-ului sau si care nu se afla sub controlul sau îndrumarea sa. În cazul utilizării acestor legături sau trimiteri se vor aplica condițiile generale de utilizare corespunzătoare acelor site-uri.
CCI Maramureș nu poate garanta/controla actualitatea/exactitatea informațiilor prezente pe site-urile unor terți, la care se face trimitere de pe site-ul sau.
DEFINIȚII
Client – persoană fizică sau juridică care transmite o comanda de produse și/sau servicii oferite de CCI Maramureș prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Camera de Comerț și Industrie Maramureș (electronic, telefonic, etc.).
Utilizator – persoana fizică care utilizează prezentul website.
Prestator – CCI Maramureș, cu datele de identificare ante menționate.
Produse și Servicii – orice produs sau serviciu, ce urmează a fi furnizate de către Prestator, Clientului.
Comandă/ talon de înscriere – operațiunea prin care Clientul contactează Prestatorul în vederea achiziționării serviciilor și/sau produselor ce fac parte din oferta comercială a prestatorului, așa cum sunt ele prezentate pe site.
Contract – actul juridic ce se încheie în momentul în care acceptarea comenzii ajunge de la Prestator la Client.
Contract la distanţă – contract încheiat între prestator şi client în cadrul prestării unui serviciu la distanță, fără prezenţă fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.
Specificații/caracteristici – toate descrierile serviciilor/produselor.
ÎNSCRIERE
Veți putea alege serviciul pe care îl doriți, utilizând interfața site-ului nostru. Puteți accesa orice serviciu din oferta disponibilă, în limita locurilor disponibile și a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare serviciu în parte. Pentru a vă înscrie, este necesar să completați câmpurile obligatorii ale talonului de înscriere, să ne furnizați informații despre dumneavoastră: numele și prenumele, adresa e-mail și numărul de telefon. În cazul în care, una sau mai multe informații dintre cele de mai sus se schimbă, vă rugăm să ne anunțați printr-un mail la, cci_mm@ccimm.ro. Veridicitatea acestor informații este obligatorie, iar în cazul în care aceste informații sunt incorecte sau insuficiente, ne rezervam dreptul de a anula înscrierea pe site, fără preaviz, pe o perioadă stabilită de noi, fără a fi nevoie de acordul dumneavoastră. De asemenea, adresa de e-mail sau numărul de telefon indicate greșit, atrag după sine anularea înscrierii, dat fiind faptul ca nu avem posibilitatea contactării dumneavoastră.
La achiziționarea unui serviciu/curs/produs pe site-ul nostru, ne dați acceptul folosirii datelor dumneavoastră în scopul livrării serviciilor/produselor și informațiilor solicitate. Acest lucru implică și acordul către terțe părți care sunt implicate în activitatea aferentă serviciului solicitat. Odată cu acceptarea Termenilor și Condițiilor, avem acordul dumneavoastră pentru folosirea informațiilor furnizate de către dumneavoastră în scopul de a exclude posibile fraude. Aceste informații ar putea fi predate și către organele abilitate, doar în condițiile expres prevăzute de lege. Pentru a achiziționa serviciile noastre, este nevoie de înregistrarea informațiilor dumneavoastră în baza noastră de date.
ACHIZIȚIONARE/ PARTICIPARE ȘI RETRAGERE
Principalele specificații/caracteristici ale serviciilor oferite prin intermediul site-ului, se regăsesc detaliate în secțiunea “Servicii” din bara de meniu a site-ului www.ccimm.ro, prin accesarea ulterioară a serviciului/ produsului dorit (unde este cazul) și pentru care aveți nevoie de informații suplimentare.
Condițiile de achiziționare a unui serviciu/produs și/sau de participare la un eveniment organizat de CCI Maramureș, sunt expuse și detaliate pentru fiecare în parte, în secțiunea “Servicii” din bara de meniu a site-ului www.ccimm.ro, prin accesarea ulterioară a serviciului/ produsului dorit (unde este cazul) și pentru care aveți nevoie de informații suplimentare.
Clientul are posibilitatea de a se retrage din contract, respectiv să renunțe la un serviciu, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare și cu instrucțiunile enunțate mai jos:
“Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile, începând de la ziua încheierii contractului. Ziua încheierii contractului reprezintă data la care solicitarea dumneavoastră în ceea ce privește prestarea serviciului a fost primită/aprobată de către CCI Maramureș.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi Prestatorul – CCI Maramureș, cu sediul în mun. Baia Mare, bd. Unirii nr. 16, jud. Maramureș, e-mail: cci_mm@ccimm.ro, sau la numărul de telefon 0262221510, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi formularul de retragere alăturat: Formular de retragere.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecinţele retragerii
Dacă vă retrageţi, în conformitate cu prevederile anterioare, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.
Dacă ați solicitat începerea prestării serviciilor în perioada de retragere, ne datorați o sumă proporțională cu serviciile furnizate până în momentul în care ne-ați comunicat exercitarea dreptului de retragere din prezentul contract, în raport cu acoperirea totală a contractului (sumă reprezentând cel puțin avansul stabilit pentru prestarea serviciului solicitat).
Exceptări de la dreptul de retragere
În situația contractelor de prestări servicii, acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea integrală a serviciilor și, în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru client, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al acestuia și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a contractului de către prestator.
PREŢUL ȘI MODALITATEA DE PLATĂ
Prețurile sunt stabilite în momentul în care produsele/serviciile sunt afișate pe site în lei și este specificat dacă includ sau nu includ T.V.A. Acestea pot suferi modificări, nefiind necesar acordul clientului pentru asta, însă, nu înainte ca acestuia să îi fie acceptată solicitarea/ respectiv să fi efectuat o comandă pentru un serviciu. Ne rezervam dreptul de a anula orice comandă ce a survenit în urma unor defecțiuni tehnice ce au afectat caracteristicile produselor/serviciilor prezente pe site. Costurile pot fi modificate ulterior, doar cu acordul scris al ambelor părți.
*Taxa poate fi achitată:
Integral sau în rate, în funcție de serviciul/ produsul dorit, acestea având fiecare particularitățile lor. Toate acestea se regăsesc detaliate în secțiunea “Servicii” din bara de meniu a site-ului www.ccimm.ro, prin accesarea ulterioară a serviciului/ produsului dorit (unde este cazul) și pentru care se solicită informații suplimentare.
Plata taxei se poate realiza:
– Prin transfer bancar la unul din conturile de pe factură. Veți primi pe adresa de e-mail introdusă în formular factura cu suma de plată.
– La sediul CCI Maramureș, în numerar/cu cardul. Veți primi pe adresa de email introdusa în formular, factura cu suma de plata.
– Online cu Card, prin procesatorul de plăți Netopia.
PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru a afla cum, când și în ce condiții putem colecta datele dumneavoastră cu caracter personal, cum, unde și în ce scop le folosim, cui și în ce condiții le putem divulga altor persoane, cum, când, unde și în ce condiții le stocăm, precum și care sunt drepturile dumneavoastră în ceea ce privește prelucrarea acestor date în conformitate cu legislația în vigoare, vă rugăm să vizualizați documentul complet, aici: Politica GDPR.
PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
Conținutul acestui site, sub toate aspectele, este proprietatea CCI Maramureș, sau a partenerilor săi, iar informațiile respective pot fi sub incidenta legilor interne sau internaționale de protecție a proprietății intelectuale. Toate drepturile referitoare la proprietatea intelectuală sunt rezervate. Protecția se exercită asupra textelor, creației artistice, imaginilor și fotografiilor, precum și asupra altor elemente protejate de drepturi de autor. Este interzisă copierea, modificarea, sau să încercați în orice mod să extrageți codul sursă al site-ului nostru sau al subdomeniilor acestuia.
FORȚA MAJORĂ
Nici una din părțile prezentului contract nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen și sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia dintre obligațiile care îi incumbă în baza prezentului contract, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de un eveniment imprevizibil la data încheierii contractului și ale cărui consecințe sunt de neînlăturat de către partea care îl invocă. Sunt considerate asemenea evenimente: războiul, calamitățile naturale, restricțiile legale și orice alt eveniment care este în afara controlului părții care îl invocă.
Partea care invocă evenimentul mai sus menționat este obligată să aducă la cunoștința celeilalte, în termen de 10 (zece) zile de la data începerii evenimentului și să ia orice măsuri care îi stau la dispoziție în vederea limitării consecințelor respectivului eveniment.
Pe durata existenței cazului de forță majoră executarea obligațiilor contractuale ce incumbă părților, conform prezentului contract, este suspendată.
Dacă în termen de 3 (trei) luni de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a acestui contract, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune interese.
Prevederile prezentului articol nu sunt aplicabile în cazul în care un eveniment din genul celor descrise mai sus, fără a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligațiilor uneia din părți.
SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Prezentului Contract, precum și oricărei utilizări a site-ului li se vor aplica legea română. Orice litigiu între noi va fi supus spre soluționare instanțelor române. Părțile convin ca toate neînțelegerile în legătură cu prezentul contract, să fie rezolvate pe cale amiabilă, în termen de 15 zile lucrătoare de la apariția acestora.
În condițiile în care, după expirarea acestui termen, părțile nu au ajuns la un consens, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, se va soluționa prin arbitrajul Curții de Arbitraj Comercial de pe lângă Camera de Comerț și Industrie Maramureș, în conformitate cu Regulile de procedură arbitrală ale acestei Curți.
RECLAMAȚII
Orice reclamație sau solicitare de informații, poate fi adresată de către Client în scris la datele de contact ale Prestatorului/Furnizorului de formare profesională.
Prestatorul/Furnizorul de formare profesională va analiza reclamațiile sau solicitările supuse atenției de către Client, iar în cazul în care nemulțumirile Clientului se vor dovedi a fi reale, Prestatorul/Furnizorul de formare profesională va depune toate eforturile necesare în vederea identificării unei soluții amiabile.
CLAUZE FINALE
Acești Termeni și Condiții reprezintă acordul dintre dumneavoastră și CCI Maramureș în ceea ce privește modalitatea de operare a site-ului, precum și în legătură cu achiziționarea oricărui serviciu/ produs promovat de CCI Maramureș prin intermediul acestuia. Achiziționarea unui serviciu/produs în conformitate cu cele menționate în prezentul document, se completează prin semnarea unui Contract între cele două părți.
Acest Contract are caracter obligatoriu. Nu puteți transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod acest Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră care decurg din acesta, fără acordul nostru prealabil și scris. Noi putem transfera, cesiona, greva, subcontracta sau înstrăina în orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile noastre care decurg din Contract.
Cu deosebită considerație,
Camera de Comerț și Industrie Maramureș